Friday 9 March 2018

Getting healthy like a PURE LOVE.

Tinggi tinggi Gunung Kinabalu
Tinggi lagi sayang sama kamu
Biru biru hujung Kinabalu
Tengok dari jauh
Hati saya rindu
🙂🙂🙂🙂


Mesti ada ramai orang yang suka kan nature kan? Sukakan alam semulajadi... Keunikkan dan keasliannya...

I love it.... Really... I love everything about nature.

Dan sebab itu juga kenapa mommy kekal dengan Shaklee, itu kerana keasliannya, keunikkannya, dan juga keberkesanannya.

But pure things, takes time... Like a pure love... Those who already have it, will know it.. But those who haven't, all they need is to be patient.

And that is why, i love shaklee as much as i love nature. 😍

Dari skincare Shaklee yang baru sahaja release, iaitu YOUTH SKINCARE sehinggalah ke vitamin dan juga produk household yang berasakan bahan semulajadi membuatkan mommy sukar untuk terpisah daripada Shaklee.

Jika di imbas kembali pada zaman dahulu alam semulajadi banyak membantu manusia untuk sihat dan tak lupa juga supaya kita kekal kelihatan muda. Awet muda gitew. Namun pada zaman kini, berapa banyakkah orang yang rajin mengamalkan pemakanan sihat seperti orang zaman dahulu?

Dan kerana itulah wujudnya Shaklee yang membantu orang untuk terus sihat. Dengan menghasilkan produk yang di bahannya di ambil dari bahan semulajadi. Salah satunya ialah produk penjagaan wajah terbaru yang di keluarkan oleh Shaklee iaitu YOUTH.

SKINCARE TERBAIK UNTUK KEKAL AWET MUDA

So mommy sangat menyarankan orang di luar sana untuk cuba mengenali produk Shaklee dengan mencuba beberapa produknya sebagai alternatif untuk kekal sihat. Terutamanya anak-anak muda yang banyak terdedah dengan gaya hidup kurang sihat. Once you try it and get the Shaklee effect, you gonna love Shaklee as much as i do.

Till then... Stay healthy dear.

Luv,
Mommy Olundus
Dionz Goh

8 comments:

10 Petua Kecantikkan Dan Kesihatan

Ramai orang nak kelihatan cantik tapi kesihatan tak jaga. Begitu juga disebaliknya. Sedangkan kecantikkan dan kesihatan itu merupakan saling...