Wednesday 21 March 2018

Vitamin C semulajadi Shaklee

Banyak yang tertanya-tanya, kenapa perlu Vitamin C dalam kehidupan seharian setiap manusia.

Vitamin C diperlukan oleh tubuh untuk pembentukan jaringan kolagen dan membantu fungsi antioksidan tubuh dalam meneutralkan radikal bebas. Namun tubuh manusia tidak dapat menghasilkan Vitamin C sendiri, oleh kerana itu manusia harus mendapatkannya melalui makanan dan suplemen.

So mommy nak kongsikan Vitamin C yang sangat jimat dan lebih berkesan dengan cara tersendiri. Iaitu, Sustained Released Vita C Plus Shaklee.


Apa istimewanya Vitamin C Shaklee ini?

Sustained Release Vita C Plus adalah produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.
Ia mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.
Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesanannya.

Lebih menarik tentang SR Vita C Plus...

1. Bantu menghasilkan kolagen di dalam badan.
2. Bantu kulit kelihatan lebih cantik dan sekata.
3. Sebotol penggunaan sehingga 6 bulan.
4. Bantu mempercepatkan penyembuhan luka.

Kenapa jimat?

Ini kerana sebotol Vitamin C ini mengandungi 180 biji vitamin, sebiji Vitamin C ini adalah di dalam anggaran RM0.57. Dan khasiat sebiji vitamin c ini adalah sama dengan khasiat 7 biji oren fresh. So besides 7 biji oren dengan sebiji vitamin c shaklee ini, murah tak? Jimat tak? 😄😄😄

Lagi kelebihan Sustained Released Vita C Plus Shaklee........



So kalau anda berminat untuk dapatkan Sustained Released Vita C Plus Shaklee ni, boleh dapatkannya di sini.


Atau terus hubungi Mommy di link whatsapp Mommy; http://dionzgoh.wasap.my


Luv,
Mommy Olundus
Dionz Goh

8 comments:

10 Petua Kecantikkan Dan Kesihatan

Ramai orang nak kelihatan cantik tapi kesihatan tak jaga. Begitu juga disebaliknya. Sedangkan kecantikkan dan kesihatan itu merupakan saling...