Monday 12 March 2018

Cara hilangkan bau badan selain deodorant dan minyak wangi.

Hello...

Hari nie mommy nak kongsi kamu set shaklee yang boleh membantu masalah bau badan.

Well, hari ni mommy jumpa dengan seorang kawan. Then kawan ajak kawan sekali. Salah satu kawannya tu, ermmm... Bau badan sangat menyengat. Tetiba kawan mommy tu tanya kat mommy, "kau tahan juga tu bau?". Mommy hanya mampu senyum. Rupanya kawan seorang tu ialah kawan kepada kawannya. Dia pun baru saja kenal.


So mommy is being me. Mommy share sikit la tentang produk shaklee. Actually mommy explain produk yang bantu untuk atasi bau badannya tu, tapi mommy explain in different way. Mommy explained kelebihan produk itu in a different situation but she needs it. Well cover line sikit. 😅😅

So mommy nak share kat anda apakah produk shaklee yang boleh membantu anda dalam mengatasi masalah bau badan ini. Kot-kot terjumpa kawan camni ker, bolehlah usha produk-produk ini ke kawan. Atau diri sendiri ker yang ada masalah. Ye tak?


Ini antara produk shaklee yang bantu untuk atasi masalah bau badan.

1) ALFALFA



Alfalfa dikenali sebagai agen diuretik, pembersih badan dan penyahtoksik. Ia merangsang pengaliran hempedu, dan membuang unsur mineral bahaya dari tubuh. Ia juga membantu melindungi dari radiasi dan membantu mengawal bau badan.

2) HERBLAX


Herb-Lax secara semulajadi merangsang pengecutan otot usus. Ini membolehkan penyingkiran sisa-sisa yang teperangkap dan memendekkan masa transit, dan mengelakkan penyerapan toksik. Herba-Lax boleh membantu meningkatkan pengaliran darah, mengurangkan bau badan, jerawat, melegakan sembelit, gas perut dan usus, dan menormalkan proses usus.

3) GARLIC COMPLEX



Diproses secara semulajadi di bawah suhu yang rendah bagi mengekalkan SEMUA allicin. Ia juga telah dirumus untuk mengawal bau. Walaupun bawang putih salah satu penyebab nafas berbau, namun tablet Garlic Shaklee tak pecahkan sehingga ia sampai ke dalam usus kecil. Di samping itu, ia mengandungi campuran pudina dan estrak rosemary bagi mengawal bau dengan berkesan.

Masalah bau badan bukan di atasi dengan deodorant dan minyak wangi sahaja tapi perlu di atasi dari dalaman juga. Biar wangi semerbak sepanjang hari tanpa risaukan masalah bau badan.

Anyway, bau badan sudah ada solution. Lihat pula solution untuk masalah bau nafas/ bau mulut disini.

TESTIMONI PARA PENGGUNA SET SHAKLEE INI.




Jika anda ada masalah bau badan atau ada rakan anda yang mengalami masalah bau badan, bolehlah anda hadiahkan set ini ke kawan anda. 😎

Anda boleh terus beli set ini melalui online dengan klik gambar di bawah.


Dan dapatkan konsultasi khas dan percuma daripada mommy sendiri, dengan klik gambar di bawah.


Luv,
Mommy Olundus
Dionz Goh

9 comments:

  1. bikin stres jg ni kalau bau badan yg bukan alang2 😓

    ReplyDelete
  2. Bagus ada shaklee boleh tolong kurangkan bau badan

    ReplyDelete
  3. Byk btl kebaikan vitamin shaklee ni😍

    ReplyDelete
  4. Malu pula kalo berdiri sebelah orang kalau macam ni. Boleh ikthiar dengan suplemen shaklee 😍

    ReplyDelete
  5. Sesuai mau suggest sama yang bau badan ini 🙊

    ReplyDelete
  6. Yey lepas ni teda bau badan lagi

    ReplyDelete
  7. Naa ada penyelesaian suda sama yang ada masalah bau badan ni

    ReplyDelete
  8. Pakai dedorant pn inda hilang bau tpi mo cuba add on tu garlic

    ReplyDelete

10 Petua Kecantikkan Dan Kesihatan

Ramai orang nak kelihatan cantik tapi kesihatan tak jaga. Begitu juga disebaliknya. Sedangkan kecantikkan dan kesihatan itu merupakan saling...