Monday 27 March 2017

Shaklee Effect

Dalam hidup kita ni, kita kena alaminya dahulu baru kita akan belajar. Tak kira benda baik atau pun tak baik. Benda baik kita akan kongsi dengan orang lain dan benda tak baik kita jadikan pengajaran.

Begitu juga bila KakDion sudah mengalami sendiri Shaklee Effect melalui suplemen Shaklee.


Ini ialah antara suplemen Shaklee yang memberikan kesan positif buat KakDion dan membuatkan KakDion memilih untuk kongsikan kebaikan produk Shaklee kepada orang yang memerlukan seperti KakDion juga.

Antaranya ialah Set Kehamilan, Performance Drink, dan juga Set Immune Booster untuk anak KakDion.

🌼Set Kehamilan;
ESP
Vitalea
B-Complex
SR Vita C Plus
Omega Guard
Ostematrix

🌼Set Immune Booster (kanak-kanak);
Nutriferon
Omega Guard
Chewable Vita C Plus

🌼Performance Drink

Bermula dengan Set Immune Booster untuk anak KakDion, akak mengenali Shaklee. Anak akak yang dahulunya asyik keluar masuk emergency room dan admit ward kerana disyaki Asthma. Sehinggalah doktor sahkan anak KakDion mempunyai Asthma. Anak KakDion dinasihatkan untuk menggunakan Inhaler sebagai ubat Asthma nya. KakDion memilih untuk katakan tidak pada Inhaler dan di sana lah KakDion berusaha mencari ikhtiar lain buat anak KakDion. KakDion dipertemukan dengan Shaklee dan KakDion memilih untuk berikhtiar dahulu dengan set immune booster Shaklee untuk anak KakDion. Syukur pada Allah, setelah 4 bulan konsisten dengan set tersebut anak KakDion bebas dari Asthma malah lebih baik dari yang sepatutnya.

Dan KakDion semakin jatuh cinta dengan Shaklee apabila mengamalkan Set Kehamilan pada kehamilan kedua KakDion. Keadaan sewaktu hamil pertama kali sangat jauh beza nya dengan kehamilan kedua. Kehamilan pertama KakDion mengalami beberapa masalah kesihatan namun tidak lagi pada kehamilan kedua. Terutamanya part sakit tulang pinggang akibat jatuh ketika sekolah menengah. Masa kehamilan pertama, KakDion sampai menggunakan tongkat untuk bergerak namun pada kehamilan kedua, KakDion tak perlu menggunakan tongkat lagi dan sakit tulang pinggang tidak lagi sesakit seperti dahulu.

Oleh sebab itu, KakDion melibatkan diri dalam perniagaan Shaklee dengan niat menyebarkan kebaikan setiap produk Shaklee.

Jika anda mempunyai masalah, jangan pernah teragak-agak untuk mencari ikhtiar selain ubat doktor dan hospital. Siapa tahu usaha yang anda lakukan itu mendapat keredhaan dari Allah.



Kalau anda ingin berikhtiar dengan Shaklee, boleh dapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya sedia membantu anda dengan konsultasi percuma.

Direct Message atau Whatsapp saya di talian 0168661018.

No comments:

Post a Comment

10 Petua Kecantikkan Dan Kesihatan

Ramai orang nak kelihatan cantik tapi kesihatan tak jaga. Begitu juga disebaliknya. Sedangkan kecantikkan dan kesihatan itu merupakan saling...