Sunday 26 March 2017

Siapa saya 😘

Saya seorang ibu yang mempunyai seorang anak dan bakal mempunyai anak kedua pada bulan May 2017.



Saya seorang suri rumah yang melibatkan diri dalam perniagaan Shaklee sebagai Pengedar Sah Shaklee.

Bermula dengan hanya sebagai seorang pengguna produk Shaklee akhirnya saya memutuskan untuk melibatkan diri dalam bidang perniagaan Shaklee.

Sebab utama saya melibatkan diri dalam perniagaan ini ialah kerana saya sudah mendapat Shaklee Effect dari menggunakan produk Shaklee dan kini saya memilih untuk berkongsi kebaikan produk Shaklee.

Masih terlalu ramai yang belum mengenali Shaklee produk oleh itu saya ingin kongsi lebih banyak kebaikan produk Shaklee dan beri peluang orang ramai mengenali produk Shaklee.

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee, boleh dapatkan dari saya. 😊


No comments:

Post a Comment

10 Petua Kecantikkan Dan Kesihatan

Ramai orang nak kelihatan cantik tapi kesihatan tak jaga. Begitu juga disebaliknya. Sedangkan kecantikkan dan kesihatan itu merupakan saling...