Wednesday 5 April 2017

Performance Drink - Minuman untuk tambah tenaga di saat mata mengantuk

Salam sejahtera semua.

Setiap hari kita mesti tak lari daripada mengalami feeling mengantuk bila masa nak dekat-dekat tengahari kan? Apa lagi kalau kurang tidur malam sebelumnya.

Terutamanya korang yang kerja menghadap kertas dan komputer di mana kurangnya pergerakkan badan bila nak buat kerja. Student pun tak terkecuali juga pasal lepas lunch kena attend kelas pula. Nak lagi cikgu atau lecturer yang mengajar terus umpama dunia ini dia yang punya. Hahaha. Mesti boring dan terasa mata seolah-olah ada gajah yang menyangkut jadi pemberat.


Saya pun pernah lalui semua tu. Asal tengahari lepas lunch confirm mulalah mata berat, menguap tak berhenti. Dari zaman student sampailah ke zaman bekerja dan sekarang dah jadi suri rumah pun tetap sama.

Dah jadi suri rumah ni lagi lah tergoda pasal katil, tilam, bantal depan mata. Hihihi. Selalunya saya tewas la, itu kalau tak sibuk tak banyak sangat kerja-kerja rumah. Bagi tidur anak, saya pun join la tidur. Hahaha

Tapi bila part kerja rumah masih banyak belum terurus, peperangan bermula. Antara tugas dan bantal. Dugaan betul bila katil dan bantal memanggil-manggil di saat mata mengantuk.

So cara saya;

"PERFORMANCE DRINK atau Bantal?"

Susah nak pilih antara dua ni..Namun andai tugas hakiki menuntut haknya (chewahhh), saya memilih Performance Drink Shaklee.


Bestnya minuman ni, pasal senang jer bancuh. Macam bancuh milo 3in1 saja. Letak air dalam bekas pastu letak serbuk performance drink ni, pastu bancuh. Siap. Dah boleh minum. Actually performance drink ni diciptakan untuk para atlit dan mereka yang aktif sukan tapi tak sangka pula boleh diminum walau tak aktif sukan macam saya ni. Hahaha. Segar jer badan bila suda minum ni. Best kan....

Okay la kalau korang nak tau lebih lanjut tentang minuman penambah tenaga ni boleh lah korang tekan shortcut link tu yer.

Sekian dari saya,
Dionz Goh

No comments:

Post a Comment

10 Petua Kecantikkan Dan Kesihatan

Ramai orang nak kelihatan cantik tapi kesihatan tak jaga. Begitu juga disebaliknya. Sedangkan kecantikkan dan kesihatan itu merupakan saling...