Tuesday 18 April 2017

Testimoni VIVIX buat si ibu yang melahirkan.

Salam sejahtera buat para pembaca.

VIVIX selalu dikaitkan tentang mereka yang mempunyai penyakit 3 serangkai tapi adakah vivix boleh di amalkan oleh ibu-ibu yang baru melahirkan? Apa lagi ibu yang berpantang dan ibu yang menyusukan.

Sebenarnya ibu-ibu yang baru melahirkan, berpantang dan menyusukan juga digalakkan mengamalkan vivix. Kenapa? Di sini saya selitkan beberapa testimoni berkaitan golongan ini bersama vivix.



Vivix bantu ibu yang baru bersalin lancarkan darah nifas. Kadang-kadang kita tidak tahu jika masih ada darah lama yang tertinggal jika dibiarkan tapi dengan vivix, ia membantu membersihkan rahim dengan mengeluarkan darah kotor yang tidak habis keluar selepas bersalin.


Vivix bantu ibu berpantang atasi masalah bentan. Selalunya ibu yang kurang penjagaan diri ketika berpantang akan mengalami risiko diserang bentan. Namun dengan ramuan vivix yang boleh memanaskan badan dari dalaman boleh bantu atasi masalah bentan yang menyerang ibu-ibu berpantang.


Vivix bertindak sebagai milk booster. Banyak ibu mengalami masalah penghasilan susu badan selepas bersalin terutamanya mereka yang pertama kali melahirkan. Kini vivix juga boleh dijadikan salah satu ikhtiar buat ibu yang ingin memperbanyakkan susu badan buat anak mereka.

Kini vivix bukan sahaja untuk mereka yang mengalami masalah kesihatan yang kronik tapi juga sebagai suplemen yang membantu ibu-ibu yang baru bersalin dan ibu menyusukan.

Mahu cari vivix?
Nak dapatkan konsultasi tentang vivix?
Hubungi saya di 0168661018

Luv,
Dionz Goh

1 comment:

  1. Memang shaklee berkesan untuk ibu yang baru lepas bersalin

    ReplyDelete

10 Petua Kecantikkan Dan Kesihatan

Ramai orang nak kelihatan cantik tapi kesihatan tak jaga. Begitu juga disebaliknya. Sedangkan kecantikkan dan kesihatan itu merupakan saling...