Wednesday 28 February 2018

Anakku bebas inhaler, terima kasih kepada produk ini.

Hai...

Sebelum ini mommy ada kongsikan tentang pengalaman mommy tentang inhaler dan bagaimana mommy tersenyum lebar daripada masalah inhaler.

Anak mommy Lexi yang sebelum ini di syorkan doktor untuk menggunakan inhaler kerana masalah asthma akhirnya doktor sendiri sahkan anak mommy bebas asthma.

So mommy nak share kebaikan setiap produk yang mommy berikan pada Lexi.


Antara produk Shaklee yang mommy berikan pada Lexi ialah Nutriferon, Omega Guard, dan Chewable Vita C Plus.

NUTRIFERON


Nutriferon adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia.Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkat secara keseluruhan system imun tubuh dengan menerahkan system pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh.

Nutriferon sangat baik untuk mereka yang menghadapi masalah antibodi lemah, mudah sakit dan sakit yang lambat sembuh. Selain itu, ia juga mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selesema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.

OMEGA GUARD


Ikan atau minyak ikan mengandungi Omega-3 yang kaya dengan Asid Lemak Essential (EFA) dan Asid Docosahexanoic (DHA). Omega-3 inilah yang bertindak mencegah penyakit asma ketika kanak-kanak, serta dapat mengurangkan serangan bagi mereka yang menghidapinya.

Omega Guard Shaklee Minyak Ikan Terbaik di Dunia, ia terdiri daripada 7 Asid Lemak Omega-3 semulajadi iaitu EPA (Elcosa Pentaenoic Acid),DHA (Docosa Hexaenoic Acid), EDA  menyihatkan jantung & sendi, manakala DHA penting bagi perkembangan & fungsi otak. Omega Guard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari 3 molekul yang memekatkan Asid Lemak Omega 3 yang bermanfaat & semulajadi, disamping menyingkirkan bahan merbahaya seperti plumbum & merkuri yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan. Satu hidangan Omega (3biji) menyediakan 990mg Asid Lemak Omega-3.

CHEWABLE VITA C PLUS

Vitamin C memainkan peranan penting dalam memelihara kandungan antioksidan semulajadi tubuh dan juga penting untuk tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan yang baik. Chewable Vita-C dengan rasa limau dapat menyediakan vitamin C setara 1½ buah oren.  Ia ideal juga untuk kanak-kanak atau sesiapa sahaja yang sukar untuk menelan pil.

Lexi yang kini seorang anak yang sihat dan bebas asma.

Jika anda mempunyai masalah yang sama dan mahu berikhtiar mencari jalan penyelesaian seperti mommy, bolehlah usahakan dengan produk-produk ini.

Kisah Lexi disahkan asma, boleh baca di sini. (Klik sini)

Mahu beli produk ini secara online? Beli di sini.


Dan dapatkan konsultasi berkesan dan terbaik melalui Whatsapp.

(klik gambar untuk terus ke link whatsapp)

Luv,
Mommy Olundus
Dionz Goh

7 comments:

10 Petua Kecantikkan Dan Kesihatan

Ramai orang nak kelihatan cantik tapi kesihatan tak jaga. Begitu juga disebaliknya. Sedangkan kecantikkan dan kesihatan itu merupakan saling...