Monday 19 February 2018

Kurus dengan mudah dan tak memudaratkan diri

Hallo...

Masih lagi mommy di belenggu mood CNY. Hahaha. Makan sepuas hati. Alahai bertambahlah lemak-lemak degil. Di entry Mommy sebelum ini mommy ada kongsikan tips merayakan hari perayaan tanpa risau jadi gemuk.

So kali ini mommy nak kongsikan pula suplemen yang mommy amalkan untuk elakkan kegemukkan yang melampau dan bantu mommy singkirkan lemak yang tak diperlukan dalam tubuh.

1. Herblax

Suplemen yang bantu mommy singkirkan segala kerak-kerak dalam usus. Kadang-kadang ada sisa makanan yang degil nak bertempek kat dalam usus mommy, so herblax ni la banyak bantu keluarkannya. Masa first time makan, mommy bangun seawal jam5am mencari tandas. Tapi selepas membuang, mommy rasa ringan saja tubuh mommy. So bagi yang first time nak cuba kuruskan badan, herblax adalah sangat di syorkan.

2. Lecithin

Lecithin ni banyak membantu memecahkan lemak-lemak dari makanan yang sangat berlemak. Mommy ni food lover, so sememangnya food come first bila nampak makanan sedap. Hahaha. Tapi mommy tak risau, selain sebab lecithin ini ada.

3. Alfalfa

Perkara pertama kalau nak kurus, selalunya mommy akan nasihatkan untuk buat detox. Bukan setakat detox diri, malah detox seluruh tubuh juga. Untuk keluarkan segala toksin dalam tubuh. Tubuh yang banyak toksin menyukarkan kita untuk kuruskan badan, dan begitu juga untuk mereka yang nak naikkan badan.

4. ESP

Bila nak kurus, sudah tentu tenaga pun berkurang. Apatah lagi bila cut down sugar intake, so mommy ambil ESP sebagai sarapan mommy. Bukan setakat bertenaga, malah kenyang dari pagi sampai tengahari tanpa risau masalah gastrik.

5. CINCH SHAKE

kalau dah biasa makan malam tu sudah tentu tergugat jiwa nak mencari makanan waktu malam. Kan? Samalah dengan mommy tapi dengan Cinch Shake mommy tak risau lagi. Dah ada suplemen sebagai pengganti makan malam. High protein lagi. Kalau balik dari gym pastu minum cinch shake shaklee tu, pergghhhh. Nyaman. Mommy suka perisa caffe latte.

Itu jak yang mommy amalkan sebagai suplemen nak kurus mommy. Hehehe. Tapi mommy ada tips lain lagi selain amalkan suplemen.

So nak kurus? Boleh cari mommy. Mommy akan share tips rahsia mommy untuk uolls.

Rasanya setakat ini sahaja. Jika kamu berminat nak beli suplemen yang mommy amalkan tu, boleh la berhubung dengan mommy atau terus beli secara online melalui link e-sell ini.


Nak dapatkan tips rahsia khas untuk pelanggan mommy? Hubungi mommy di nombor ini. Whatsapp, Telegram, Call, Mesej.. Semuanya available.



Luv,
Mommy Olundus
Dionz Goh

8 comments:

10 Petua Kecantikkan Dan Kesihatan

Ramai orang nak kelihatan cantik tapi kesihatan tak jaga. Begitu juga disebaliknya. Sedangkan kecantikkan dan kesihatan itu merupakan saling...