Saturday 22 April 2017

Apa kata si pengguna Set Kayap Shaklee

Salam sejahtera buat para pembaca.

Kayap.

Mesti ada yang masih baru dengan perkataan dan penyakit ni, selagi tak alami selagi tu tak tahu. Mari saya cerita serba sedikit tentang kayap.





Penyakit kayap ni terbahagi kepada tiga jenis iaitu kayap melukut, kayap jagung dan kayap ular. Kayap ni berpunca daripada serangan virus Varicella Zoster (VZB) iaitu daripada kelompok virus herpes.

Ini adalah testimoni di antara pengguna Set Kayap Shaklee.



Ini ialah feedback dari si suami tentang kayap isterinya. Selepas dua minggu, kesan positif telah kelihatan. Kayap semakin kering.


Ini ialah kisah di mana si abang mencari set kayap untuk adiknya yang juga seorang pelajar IPTA. Setelah mengamalkan Set Kayap Shaklee, penyakit kayap yang di alami oleh si adik semakin kering kurang dari dua minggu.

Apakah SET KAYAP Shaklee?


1) NUTRIFERON
Kayap ni biasanya terjadi disebabkan imun yang rendah so Nutriferon bantu untuk boost balik imun yang rendah.

2) SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS
Berfungsi dalam meningkatkan sistem pertahanan tubuh dan mempercepatkan proses penyembuhan.

3) GARLIC COMPLEX
Garlic complex pula bertindak sebagai antibiotik semulajadi. Selain tu ia juga bertindak dalam melawan jangkitan. Oleh itu Garlic membantu agar jangkitan kayap tidak bertambah banyak sekaligus meningkatkan juga imunisasi tubuh.

4) VIVIX
Vivix membantu mereka yang mengalami sakit kayap dengan membaiki sel yang rosak dengan pantas serta membantu memperbaiki struktur kulit yang rosak. Bagi mereka yang mengalami masalah kayap tahap kronik, vivix juga membantu dari segi masalah urat saraf.

Nak cari set kayap boleh dapatkan

Nak dapatkan konsultasi percuma tentang cara makannya agar lebih berkesan boleh hubungi saya di 0168661018.

Luv,
Dionz

No comments:

Post a Comment

10 Petua Kecantikkan Dan Kesihatan

Ramai orang nak kelihatan cantik tapi kesihatan tak jaga. Begitu juga disebaliknya. Sedangkan kecantikkan dan kesihatan itu merupakan saling...