Monday 22 January 2018

SET GASTRIK SHAKLEE: ATASI GASTRIK SEMUDAH 123 DAN PANTAS

Hai....

Hari ini mommy nak kongsi tentang gastrik. Dahulu mommy ni salah seorang pesakit gastrik yang agak teruk. Segalanya bermula ketika mommy berumur 15  tahun. Masa tu mommy selalu sibuk dengan sekolah dan latihan Taekwando. Pagi ke sekolah, balik rumah tukar pakaian, dan terus jalan ke latihan Taekwando sehingga ke malam. Masa makan tu memang tak tentu sehingga lah mommy di serang gastrik dan ianya berterusan sehingga lah ke menara gading. Ketika di University mommy sampai pengsan - pengsan lagi.

Mommy laluinya semua tu sehingga lah mommy pregnant anak kedua. Sebenarnya mommy dah lama kenal dengan Shaklee masa tu cuma masa tu mommy tak peduli sangat produk untuk diri sendiri sebab mula kenal Shaklee pun kerana nak cari suplement untuk anak pertama. Ketika pregnant second baby tu baru la terfikir nak amalkan suplemen untuk baby dalam rahim.

Ketika pregnant second baby, mommy amalkan Set Hamil Shaklee dan salah satu kesan yang mommy perasan pada diri mommy ialah mommy dah tak pernah alami masalah gastrik tu. Seingat mommy ketika pregnant anak first tu mommy tetap juga alami gastrik so agak mustahil pregnant membuatkan mommy tak alami gastrik. Apa pun mommy gembira sebab bestnya rasa  tak lalui gastrik lagi.

So mommy tak nak happy sendiri, mommy nak share juga kat kamu produk Shaklee yang membantu mommy bebas gastrik sehinggalah ke hari ini.

Jeng Jeng Jeng.....



Inilah dia... Set Gastrik Shaklee yang terdiri daripada ESP, Peppermint Ginger Plus, dan Ostematrix.

KEBAIKAN SET GASTRIK SHAKLEE

ESP - Kalau macam mommy ni gastrik dah teruk memang wajib sangat ambil ESP sebab ESP ni bantu untuk membaiki luka-luka dan sel dalam perut mommy. Luka tu tak boleh di anggap remeh tau   sebab kesan jangka masa panjang boleh sampai menyebabkan kanser usus. Nasib baiklah mommy ni bertemu dengan ESP.

Peppermint Ginger Plus - Bila dah gastrik tu memang tak lari lah perut masuk angin kan. Apa lagi bila lewat-lewat makan, memang pasti banyak angin sampai boleh buat sakit pedih ulu hati tu. So ini la gunanya Peppermint Ginger Plus ni, ia membantu untuk keluarkan angin dalam perut dan usus sekaligus bantu atasi masalah pedih ulu hati tu.

Ostematrix - Sangat di sarankan dalam set ini sebab ia membantu untuk meneutralkan asid dalam perut tu. Oleh sebab itulah mengapa bila di serang gastrik, rasa nak muntah, rasa di leher tu macam tertelan cuka. Rasa masam pun ada, rupanya asid dah bertindak kat dalam perut.


Sekarang mommy dah tak ingat lagi macam mana perasaan di serang gastrik tu. Dah bebas gastrik kan. Hihihi. 

So kalau kamu nak atasi masalah gastrik juga, boleh dapatkan Set Gastrik Shaklee ini dengan mommy yaa. 



Jika kamu nak dapatkan Set Gastrik Shaklee secara online, boleh beli di sini.


Dan dapatkan konsultasi percuma (khas untuk pelanggan) daripada saya melalui nombor saya. 

Anda juga boleh terus ke link whatsapp mommy ini http://dionzgoh.wasap.my .

Luv,
Mommy Olundus
Dionz Goh

No comments:

Post a Comment

10 Petua Kecantikkan Dan Kesihatan

Ramai orang nak kelihatan cantik tapi kesihatan tak jaga. Begitu juga disebaliknya. Sedangkan kecantikkan dan kesihatan itu merupakan saling...